Değerli Müşterimiz;

               Ürünümüzü tercih ettiğiniz için teşekkür eder, iyi günlerde kullanmanızı dileriz.

        My Valice ailesi olarak ürünümüzden maksimum faydayı sağlayabilmeniz adına elimizden gelen tüm gayreti göstereceğimizden emin olabilirsiniz. Almış olduğunuz ürün ile ilgili bir sıkıntı ile karşılaşmanız halinde, ürünü servis noktasına ulaştırmadan önce, faturanız, sorunu gösterir resimler ve şikayetinizi anlatan bir maili info@myvalice.com.tr adresine göndermeniz yeterlidir. Satış Sonrası Hizmet ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçerek, sorununuzun çözümü için sizi yönlendirecektir.

            Garanti kapsamı ile ilgili olarak aşağıdaki hususlara dikkat etmenizi rica ederiz.

        Parçadan veya imalattan kaynaklanan hatalara karşı tüm ürünlerimiz 2 yıl süre ile garanti altındadır. Alıcı bu hizmetten yararlanabilmek için ürünü, faturası ile birlikte en yakın yetkili servise, acenteye veya bayiye ulaştırmakla yükümlüdür. 

             Garanti kapsamına ürünün sadece kendisi girer, içindekiler girmez. 

  •       Kilitler ürünün kazara açılmasını önler fakat çalınmasına veya içindekilerinin kaybolmasına karşı önleyici bir unsur oluşturmazlar.
  •           Yıpranmadan, aşınmadan, kötü ve yanlış kullanımlardan, ürünün asit, çözücü (solvent) veya suya temas edip zarar görmesinden, seyahat sırasında taşınma veya kaza sonucu yüksek ısıya maruz kalmasından kaynaklanan hasarlar garanti kapsamına girmez. 
  •              Eğer yukarıdaki garanti dışı sebeplerden kaynaklanan hasar mevcutsa ürün servis merkezlerimizden, acentelerimizden veya bayilerimizden birine ulaştırılmalıdır. Bu aşamada ürün masrafları alıcıya ait olmak kaydı ile elde mevcut parça varsa tamir edilecektir. 
  •               
  •                           Hava yolu seyahatlerinizde valiziniz hasar görürse!
  •         
  •               Valizin hasarı anında fark edilecek (gövde, teker veya kulp kırılması, içinde eşya eksilmesi) türden ise varış salonunu terk etmeden istasyon kayıp ve bulunan eşya ofislerine, seyahat bileti, bagaj etiketi ve kimlik ile müracaat edilerek Hasarlı Bagaj ve/veya Eksik Eşya Raporu tutturularak TAZMİN TALEBİ oluşturulur. Unutmayın ki tüm yolculuklar ve bagajlar hava yolu şirketleri tarafından sigortalandırılmak zorundadır. Anında fark edilemeyecek hasar ve eksik işlemleri için, seyahat tarihinden itibaren 7 gün içerisinde bizzat ve yazılı olarak taşıyıcıya müracaatta bulunulması gerekmektedir. Taşıyıcıdan kaynaklanan hasarlar garanti kapsamına girmemektedir. Bu sebeple lütfen garanti süreniz dolmuş olsa bile faturanızın bir nüshasını ürününüzün kullanım ömrü boyunca mümkünse valizinizin bir kenarında muhafaza ediniz.