Garanti Koşulları

 

Ürünümüz tamamen Türkiye'de üretilmiştir. Değiştirilebilir bütün parçalar, isçilik ve üretim hatalarına karşı 2 yıl garantilidir. Tekerlek, çekçek, kulp, fermuar arızası gibi. Darbelere karşı dayanıklıdır fakat kırılmama garantisi yoktur. Kabuk hasarı darbe kaynaklı olduğu için garanti kapsamına girmemektedir.

Yıpranmadan, aşınmadan, kötü ve yanlış kullanımlardan, ürünün asit, çözücü (solvent) veya suya temas edip zarar görmesinden, seyahat sırasında taşınma veya kaza sonucu yüksek ısıya maruz kalmasından kaynaklanan hasarlar garanti kapsamına girmez.
Garanti kapsamında hizmet almak için [email protected] adresiyle ya da whatsapp destek hattımızla ürün faturanız veya sipariş bilgileriniz ile birlikte ürününüzünün sorununu gösteren fotoğraflarını paylaşarak  destek talebinde bulunabilirsiniz.

 

Seyahatlerinizde taşımacılık firmaları kaynaklı valiziniz hasar gördüyse;

 

Valizinizin hasarı anında farkedilecek (gövde, teker veya kulp kırılması, eşya eksilmesi) türden ise varış salonunu terk etmeden İstasyon Kayıp ve Bulunan Eşya Ofislerine; Seyahat bileti, bagaj etiketi ve kimlik ile müracaat edilerek Hasarlı Bagaj ve/veya Eksik Eşya Raporu tutularak TAZMİN TALEBİ oluşturulur.

Anında fark edilemeyecek hasar ve eksik işlemleri için, seyahat tarihinden itibaren 7 gün içerisinde bizzat veya yazılı olarak taşıyıcı firmaya müracaatta bulunulması gerekmektedir.
Seyahatleriniz sırasında yolcuların bagajları taşımacılık firmaları tarafından sigortalanmış olduğundan ilgili firma zararınızı karşılamakla mükelleftir.
Bu sebeple lütfen garanti süreniz dolmuş olsa bile faturanızın bir nüshasını ürününüzün kullanım ömrü boyunca mümkünse valizinizin bir kenarında muhafaza ediniz.

 

Ürününüz kargo kaynaklı hasar aldıysa;

 

Zaman zaman kargo şirketlerinden dolayı ürünler taşıma esnasında hasar alabilmektedir. Ürününüz size teslim edilirken ambalajında hasar olması durumunda paketinizi kargo görevlisine tutanak tutturarak teslim almanızı rica ederiz. Ürününüzde bir hasar olması durumunda kargo tutanağınız ile birlikte bizimle iletişime geçerseniz sizlere memnuniyetle yardımcı olabiliriz.

 

İade 

 

Satın aldığım ürünü iade etmek istediğimde ne yapmalıyım?

 

Siparişiniz size ulaştıktan sonra 14 gün içinde aşağıdaki işlemleri gerçekleştirerek ürününüzü iade edebilirsiniz.

1) İade edeceğiniz ürün kullanılmamış, tahrip edilmemiş, etiketleri koparılmamış ve tekrar satılabilirliği bozulmamış olmalıdır.

2) İade için ürünü sipariş numaranızı ve iletişim bilgilerinizi yazdığınız bir kağıt ile beraber kağıdın üzerine üründe bulunan hatayı ve iade istediğinizi not ederek ürünü paketli bir şekilde  adresimize göndermeniz gerekmektedir.

3) İade İçin anlaşmalı kargo firmamız ile kolaylıkla gönderim yapabilirsiniz.

 

İade Süreci

 

İade edilen ürün bize ulaştıktan sonra, ürünün iade şartlarına uygunluğu kontrol edilerek iade süreci başlatılır. Gerek görüldüğünde ürün iade onayı için fabrikasına gönderilebilir. Bu işlemler en az 3 en fazla 15 gün içinde tamamlanacaktır.

Ürünün iade şartlarına uygun olması halinde, ürün bedelini ödeme yaptığınız şekliyle size iade ediyoruz. Ödeme 2 - 3 iş günü içerisinde gerçekleşmektedir.

 Bankanızın bu bedeli hesabınıza artı bakiye olarak yansıtması 15 günü bulabilir. My Valice’in bu sürece müdahale etme hakkı yoktur.

 

 

 

Satın aldığım ürün kusurlu çıktı ne yapabilirim?

 

Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle ürünü teslim tarihinden itibaren 14 gün içinde bize başvurabilir ve iade talebinde bulunabilirsiniz.

Böyle bir durumla karşılaşmanız halinde yukarıdaki adımları izleyerek ürünü bize göndermeniz gerekmektedir. Şikayetiniz ile ilgili inceleme süreci başlatılır. Üründe kullanımdan kaynaklanan bir kusur yoksa ürün bedeli tarafınıza geri ödenir.

Satın aldığınız ürünün kusurlu çıkması durumunda anlaşmalı kargo firmamız ile bize gönderebilirsiniz.

 

İade Kapsamı Dışındaki Ürünler

 

Ürün kullanıcı kaynaklı bir hasar gördüyse iadesini kabul edemiyoruz.

Ancak tüm yedek parçalarının 2 yıl garantisi mevcut olduğu için yedek parçalarda bir sorun yaşamanız halinde sizlere yardımcı olabiliyoruz.

 

 

İPTAL

 

Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz herhangi bir siparişi iptal etmek istediğinizde "Hesabım" menüsünden "Siparişlerim" başlığında ilgili siparişin detayından "İptal İşlemleri"'ni seçerek siparişinizi iptal edebilirsiniz. Eğer siparişiniz “Kargoya Verildi” durumundaysa siparişinizi iptal değil iade edebilirsiniz.

 

 

 


 

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR